4x4 ALLGRIP SÜRÜŞ SİSTEMİ

ALLGRIP Texnologiyasında 40 İllik Təcrübə

01

Suzuki ALLGRIP

Suzuki hər biri Suzuki modelinə mükəmməl uyğun gələn üç fərqli ALLGRIP tam ötürücü sistemi işləyib hazırlayıb. ALLGRIP bütün sürücülük şəraitində mümkün olan ən yaxşı yol tutuşu deməkdir:

  • Sürüşkən və ya buzlu səthlərdə
  • Dinamik sürmədə və dolama yollarda
  • Bir təpəyə qalxarkən
  • Yolsuzluqda
02

ALLGRIP AUTO

Yüngül və yığcam ALLGRIP AUTO sistemi Swift və Ignis modellərində təklif olunur. Tam ötürücü daimi istifadədədir və viskoz mufta ilə işləyir. Güc viskoz silikon yağı vasitəsilə arxa oxa ötürülür. Ön oxda kifayət qədər tutuş yoxdursa, oxlar arasındakı sürət fərqləri viskoz mayenin istifadəsi üçün avtomatik olaraq kompensasiya edilir. Bu, demək olar ki, bütün yol şəraitində sürüş sabitliyini optimallaşdırır və təhlükəsizliyi artırır.

E-FOUR

Suzuki Across-un E-FOUR tam ötürücü sistemi elektron idarə olunan sistemdir ki, burada ön elektrik mühərriki iki ox arasında heç bir mexaniki əlaqə olmadan arxa ox ilə birlikdə ön və arxa oxlar arasında fırlanma momentinin paylanmasını idarə edir. Sürüş vəziyyətindən asılı olaraq, inteqrasiya olunmuş tam ötürücü idarəetmə də tənzimləmə reaksiyasına, ötürücü qutuya nəzarətə, elektrik sükanına və əyləc paylanmasına təsir göstərir.

allgrip select

Avto

“Avtomatik” sürmə rejimində sistem mümkün olan ən yüksək yanacaq səmərəliliyinə diqqət yetirir. Mühərrikin gücü ilk növbədə ön oxa ötürüldüyü halda, başlanğıc anında və tutuşun zəif olduğu sürücülük şəraitində gücün bir hissəsi arxa oxa ötürülür.

Sport

“İdman” rejimi döngəli yollarda dinamik sürüşə diqqət yetirir. Sistem avtomatik olaraq ön və arxa oxlar arasında fırlanma momentinin paylanmasını tənzimləyir. Beləliklə, əyilmələrdə sabitlik artır.

Qar

“Qar” az tutuşlu səthlərdə tutuş və balansı artırır. Tutuş problemlərinə səbəb olan sürüşkən və ya boş səthlər belə bu rejimdə problem yaratmır.

Kilid

“Kilid” diferensial kilidi 50:50 aktivləşdirir. Bu rejim xüsusilə çətin ərazilərdə sürmək və ya zəruri hallarda avtomobili qar, palçıq və ya qum kimi çətin şəraitdən çıxarmaq üçün uyğundur.

ALLGRIP PRO

Qırx ildən artıqdır ki, Suzuki ön oxu birləşdirərək arxa təkərli avtomobili 4x4 avtomobilə çevirən uğurlu dartma konseptindən istifadə edir. İlk dəfə 1970-ci ildə istehsal edilən ALLGRIP PRO texnologiyasının bu əsas prinsipini bu gün Jimny modelində modernləşdirilmiş formada yaşaya bilərsiniz.

Normal şəraitdə arxa təkərdən çəkməli olan Jimny-nin 4x4 olması üçün ön ox ikinci idarəetmə qolu ilə işə salınır. Beləcə, ön və arxa oxlar transfer qutusu ilə bir-birinə bağlanır və eyni zamanda ön təkərlər ilə onların hərəkət valları arasında sürtünmə əlaqəsi qurulur.

Dörd təkərli ötürücü sistemlər xüsusilə yolsuzluq şəraitində əlavə üstünlüklər təklif edir; Yüksək klirens və qısa təkər bazası ilə birlikdə effektiv fırlanma anı ötürülməsi Jimny-yə dartma və idarəetmə baxımından üstün imkanlar verir. Yolsuzluq gücləndiricisi işə salındıqda, kobud ərazidə və sıldırımlı yerlərdə kifayət qədər çəkim gücünü təmin etmək üçün bütün dişli çarxlarda təkərlərə daha çox güc göndərilir.

ALLGRIP Haqqında Vacib Məlumatlar

01. Dörd təkərdən çəkim nədir?Dörd təkərdən çəkim nədir?

02. Dörd təkərli ötürücü sistemlərin hansı növləri mövcuddur?

03. Dəyişən tam ötürücü nədir?

logo