Modellər

Jimny 1970-ci ilin avqust ayındakı çıxışından bəri Suzuki 4x4 texnologiyasının şahəsəri hesab edilir.

Suzuki Hibrid Ailəsi

Effektiv yanacağa qənaət və səyahət üçün daha təmiz yol axtarırsınız? Yeni Smart Hibrid sistemimiz CO2 emissiyalarını azaldır və yanacağa qənaət edir.

SUZUKİ HİBRİD TEXNOLOGİYASI

Daha yüksək yanacaq məhsuldarlığı əldə etmək üçün SHVS (Ağıllı Hibrid Sürüş Sistemi), yüngül, kompakt bir ISG (İnteqrasiya Edilmiş Start Generatoru) ilə mükəmməl şarj və güc qaynağı performansına sahib litium-ion batareya ilə mühərriki dəstəkləyir və şarja ehtiyac duymur.

Yüngül, səmərəli, gündəlik istifadə üçün uyğun

Suzuki Smart Hybrid Technology çəki artırmır, yer tutmur və gündəlik istifadə üçün uyğundur. Demək olar ki, bütün sürücülük şəraitində mühərrikə kömək edir; başlanğıc, sürətlənmə, əyləc, sürüşmə və beləliklə enerji balansını optimallaşdırır.

48V Suzuki Smart Hybrid Technology

48V Suzuki Smart Hybrid Technology elektrik mühərriki funksiyalı 48V ISG (İnteqrasiya Edilmiş Start Generatoru), 48V litium-ion batareya və 48-12V DC/DC çeviricidən ibarətdir. Ənənəvi 12V-dən daha yüksək gərginlik təchizatı ilə yanacaq istehlakını azaltmaq və yavaşlama zamanı bərpa olunan enerji ilə sürücülük performansını artırmaq üçün elektrik mühərriki tərəfindən təmin edilən dəstəyin miqdarını artırır. Sistem normal sürücülük şəraitində yanacaq səmərəliliyinə üstünlük verərkən, sürücü anidən sürətlənmək istədikdə, iki funksiyadan birini (tork nəzarəti və ya tork artırma) istifadə edir və elektrik mühərriki kimi işləyən ISG-dən gələn torku mühərrikin torkuna əlavə edir. Bundan əlavə, elektrik mühərriki kimi işləyən ISG, yavaşlama zamanı mühərrikin boş sürətini artıraraq yanacaq kəsmə funksiyasını işə salır. Boş sürətdə yanacağın kəsilməsi yanacaq səmərəliliyini artırır.

SUZUKI Hibrid ALMAQ ÜÇÜN 5 SƏBƏB

Suzuki Hibrid indi sizinlədir. Suzuki modellərindəki bu yeniliyin sizin üçün nə demək olduğunu kəşf edin:

DAHA AZ XƏRC
Rəsmi NEDC (New European Driving Cycle) orta şəhər yanacaq sərfiyyatı göstəricilərinə görə, Hibrid yanacaq qənaətini tutarlı olaraq 22 % artırır. *Necə? Hibrid sistemi müəyyən şərtlər altında benzin mühərrikinə elektrik yardımı göstərir, ona görə də daha az yanacaq tələb edir. HİBRİD akkumulyator normal olaraq əyləc və yavaşlama zamanı itirilən enerjini saxlayır ki, bu enerji yenidən istifadə olunsun.
DAHA AZ KARBON Emissiyası
HİBRİD avtomobillər getdikcə populyarlaşır. Bunun ən böyük səbəblərindən biri hibrid avtomobillərin aşağı karbon qazı emissiyasına malik olmasıdır. Avtomobildə idarəetmənin bir hissəsini yerinə yetirən və buna görə də benzin mühərrikindəki yükü azaldan elektrik gücləndiricisinin olması daha çox səmərəlilik və daha az CO2 deməkdir.
ŞARJ ETMƏK DƏRDİ YOXDUR
Şarj etmək sizi narahat edir? Narahat olmağa ehtiyac yoxdur. Suzuki HYBRID şarj tələb etmir. Avtomobil tormozlama və yavaşlama zamanı normal olaraq itirilən enerjini bərpa edərək və ikinci akkumulyatorda saxlayaraq batareyasını doldurur. Beləliklə, şarj etmək barədə narahat olmaq lazım deyil.
SƏSSİZ SÜRÜŞ TƏCRÜBƏSİ
Sistemə mühərrik avtomatik olaraq dayandıqda (məsələn, işıqforda) starter rolunu oynayan inteqrasiya olunmuş marş generatoru (ISG) daxildir. Mühərrikin yenidən işə salınması adi starter mühərrikləri olan avtomobillərə nisbətən daha hamar və səssizdir.
SÜRÜŞ TƏRZİNİZİ DƏYİŞMƏYƏ EHTİYAC YOXDUR
Hibrid komponentləri son dərəcə yığcam və yüngüldür. Bu o deməkdir ki, Suzuki hibrid sisteminə zərər vermədən praktiki interyer dizaynını, yüngül və əyləncəli sürmə tərzini saxlayır.
logo